این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

معرفی ۵ وبسایت برتر در حوزه آشپزی و خانواده

8 آوریل 2023
2 بازدید
بدون نظر

معرفی ۵ وبسایت برتر در حوزه آشپزی و خانواده

در این مطلب با توجه با احساس نیاز به نبود مرجعی برای معرفی وبسایت های خوب هر حوزه و نیز حجم سرسام آور مطالب و حوزه ها برآن شدم تا ۵ سایت خوب و مطمئن در حوزه آشپزی و خانواده به شما کاربران گرامی معرفی کنم. امیدوارم با این کار به شما بزرگواران کمکی کرده باشم. این ۵ وبسایت از نظر مطالب وبسایتهای معتبر و مطمئنی می باشند و مطالب آنها از منابع معتبر گردآوری شده و نیز از لحاظ نظم و دسته بندی نیز کارشون عالیه به طوری که کاربر راحت به مطالب مورد نیاز دست پیدا میکند. و نیز با پیشنهاد مطالب مرتبط و کاربردی سعی در ارتقاء آگاهی افراد جامعه دارد.

۱- مجله آشپزی زولبیا

زولبیا چند سالی است که کار خودش رو شروع کرده. از وبلاگ نویسی شروع کردیم تا حالا که یه سایت زیبا داریم. دوست داریم شما هم عضو تیم ما بشید. بنویسید آشپزی کنید و لذت ببرید. اگه دوست دارید که بخشی از تیم ما بشید کافیه که به بخش تماس با ما برید و به مدیریت سایت اطلاع بدید.

هدف ما آموزش آشپزی های محلی، غذاهای محبوب بین المللی و آموزش تهیه غذاهای مناسب گیاه خوارانه. البته که جای دسر و شیرینی هیچ وقت خالی نمیمونه!

موضوعات اصلی مجله آشپزی زولبیا

  • آشپزی محلی
  • غذاهای بین الملل
  • شیرینی و دسر
  • نکات آشپزی
  • وگان

آدرس وبسایت: https://zolbiya.ir/

۲- مجله هانی مگ

در مورد عسل وحشی و تفاوت آن با عسل کندو و پرورشی حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. عده‌ای که تعداد آنها کم نیست، معتقدند که از نظر خاصیت هیچ تفاوتی بین خواص عسل وحشی و خواص عسل طبیعی پرورشی وجود ندارد و تنها تفاوت این است که عسل وحشی قیمت بالاتری دارد.

از سوی دیگر عده‌ای باور دارند که عسل وحشی از نظر خواص و کیفیت به مراتب از عسل پرورشی بهتر است و وقتی از عسل دارویی صحبت می‌شود دقیقا منظور همین عسل وحشی یا کوهی است و عسل‌های کندویی که انسان در تولید آن دخالت دارد خواص کمتری دارد.

این تفاوت دیدگاه باعث شده است که افراد در خرید عسل چه از نوع طبیعی و چه از نوع کوهی دچار مشکل شوند و همچنین عده‌ای سودجو نیز از این فرصت استفاده کنند و با نام عسل جنگلی وحشی یا عسل کوهی یا عسل ارگانیک عسل تقلبی دست مردم دهند.

چندین کارشناس مواد غذایی و نویسنده‌ی خبره در حال نوشتن مقالات هانی مگ هستند. اولین مجله تخصصی عسل در ایران!

موضوعات اصلی هانی مگ

  • دانستنی‌ها
  • رژیم درمانی
  • آشپزی با عسل
  • زنبورداری

آدرس سایت: http://honeymagazine.ir/

 

۳- مجله اینترنتی هایا مگ

ما در هایا مگ تلاش می کنیم تا به بهترین صورت ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. از آنجایی که مشکلات غذایی و رژیم های مختلف به صورت کاملا غیر اصولی طرح می شوند ما سعی کردیم تا بار دیگر شما را به سمت راهی پایدار هدایت کنیم.

تغذیه سالم چیست؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که تصمیم گرفتید، رژیم غذایی سالمی را شروع کنید، اما نمی‌دانستید چه غذاهایی را در برنامه قرار دهید و کدام یک را حذف کنید. برای تغذیه سالم باید انواع مواد غذایی از گروه‌های غذایی عمده را در برنامه خود قرار دهید. گروه میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، محصولات لبنی کم‌چرب و پروتئین بدون چربی، از جمله حبوبات، آجیل و دانه‌ها و چربی‌های سالم همگی غذاهای سالم بوده و باید در رژیم غذایی شما گنجانده شوند.

تنها نکته مهم در تغذیه سالم این است که مقدار غذا از هر گروه را به‌درستی تعیین کنید. باید رژیم شما متناسب با سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما باشد. برخی از رژیم‌های غذایی طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که نمی‌توان مدت طولانی آن‌ها را ادامه داد.

موضوعات اصلی مجله هایا مگ

  • سبک زندگی
  • آشپزی نوین
  • غذاهای محلی

آدرس وبسایت: https://hayamag.ir/

۴- مجله اینترنتی سفیر وصل

مجله اینترنتی سفیر وصل به کمک تیم تحریریه حرفه ای خود می کوشد تا برای شما اخبار جدید و به روزترین مقالات درباره سبک زندگی را ارائه دهد. و نیز به بررسی مسائل خانواده و راهکارهای برای بالا بردن سطح کیفی آگاهی در مورد مسائل خانواده وسبک زندگی بالا ببرد. بر همه عیان است که هر خانواده ایی دارای مشکلاتی اعم از رفتاری و زناشویی و مشکلات با بچه ها و… می باشد ونحوه برخورد با این مشکلات و حل فصل آنها اگاهی زیادی می طلبد که ما در سفیر وصل سعی در ارائه راهکار برای این مشکلات هستیم. هدف غایی ما ارتقا سلامت جامعه است بی راه نیست بگوییم با حل کردن منطقی مشکلات خانواده طبیعتا خیلی از مشکلات جامع نیز حل می شود.

موضوعات اصلی مجله سفیر وصل

  • خانواده
  • سرگرمی
  • سلامتی

آدرس وبسایت: https://safirevasl.ir/

۵- مجله اینترنتی حالا خورشید

مجله حالا خورشید مجله ای است که به مسائل خانواده می پردازد. و به صورت تخصصی مسائل خانواده را یررسی می کند. مطالب جمع آوری شده در حالا خورشید از منابع معتبر و موثق جمع آوری شده، چون میدانیم اطلاعات نادرست چه تاثیرات مخربی بر خانواده و بالطبع بر جامعه می گذارد. در این مجله مطالب به طور هدف دار انتخاب شده اند و نیز با نظم خاص و کاربردی دسته بندی شده تا کاربر راحت تر و بدون اتلاف وقت به مطلب مورد نظر خود دست یابد.

موضوعات اصلی مجله حالا خورشید

  • خانواده
  • سرگرمی
  • تفکرات مهم

آدرس وبسایت: https://hala-khorshid.ir/


لینک کوتاه مطلب

http://aramusic.ir/?p=7569

برچسب ها

مطالب مشابه

سایت شرط بندی بت اسپات