این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

معرفی ۵ وبسایت برتر در حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ

7 آوریل 2023
16 بازدید
بدون نظر

معرفی ۵ وبسایت برتر در حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ

ما در این مطلب به معرفی ۵ وبسایت برتر در حوزه تکنولوژی و تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. آنچه که مشخص و عیان هست حجم بالای مطالب و وبسایت در این موضوع باعت گمراه شدن کاربر میشود و نیز پیدا کردن مطلب مفید و موثق زمان زیادی از کاربران میگیرد . ما در راستای صرفه جویی در زمان کاربران و نیز ارتقاء سطح آگاهی کاربران با ارائه مطالب طبقه بندی شده و موثق می کوشیم در ادامه با ما همراه باشید.

۱- مجله اینترنتی راهنما لپ تاپ

مجله اینترنتی راهنما لپ تاپ سعی می کند تا با پوشش اخبار جدید حوزه تکنولوژی علاوه بر معرفی جدیدترین لپ تاپ‌ها، جدیدترین لوزم جانبی را نیز بررسی کند. راهنما لپ تاپ قصد دارد همه جوانب تکنولوژی رو به صورت نقادانه بررسی کند. و نیز با بررسی موشکافانه محبوب ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار سعی در آن دارد تا سطح آگاهی کاربران رو بالا ببرد. و نیز کاربران را در خرید متناسب با نیاز خود راهنمایی کند تا با خرید حساب شده به رضایتمندی برسند.

موضوعات اصلی مجله اینترنتی راهنما لپ تاپ

کالای الکترونیک
هوش مصنوعی و رباتیک
خبر تکنولوژی
هوا فضا و نجوم

آدرس وبسایت: https://laptopguide.ir/

۲-  وبسایت خبری اسمارت شیائومی

وبسایت خبری اسمارت شیائومی به بررسی تخصصی محصولات شیائومی و اخبار مربوط به این کمپانی میپردازد. چند سالی که شاهد ورود شیائومی به بازار ایران و دنیا هستیم و هر روز شاهد آن هستیم که هر روز شیائومی هر روز سهم بیشتری از بازار را تصاحب میکند. و همچنین شیائومی که بیشتر با موبایل های مقرون به صرفه شناخته شده پارا فراتر گذاشته و به تولید محصولات در حوزه تکنولوژی و لوازم خانگی وارد شده به عبارتی می توان گفت شیائومی سعی دارد تکنولوژی جدید را به خانه ها بیاورد. با وبسایت خبری شیائومی همراه باشید.

موضوعات اصلی وبسایت خبری شیائومی

  • اخبار
  • موبایل
  • تکنولوژی

آدرس وبسایت: https://smartxiaomi.ir/

۳-مجله آی تی محتوا


مجله‌ی آی تی محتوا سعی دارد تا بهترین ها را با شما به اشتراک بگذارد. این مجله بر اساس داده‌های بدست آمده از سایت‌های علمی بنانهاده شده‌است. به همین دلیل ممکن است برخی از کلمات و اصطلاحات آن غریب باشند. از شما عزیزان تقاضا داریم تا با بررسی هر چه بهتر درباره آنچه که می‌خوانید باعث پیشرفت حوزه IT در کشور شوید.

موضوعات اصلی مجله آی تی محتوا

  • هوشمندسازی
  • IT
  • اینترنت اشیا

آدرس وبسایت: https://itcontent.ir/

 

۴- مجله اینترنتی بلاگرز

جله بلاگرز با هدف تولید محتوای جامع و کاربردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو تاسیس شد. امید است که بتوانیم هر چند کم، اما شما را راهنمایی کنیم. خوشحال خواهیم شد تا با ما همراهی کنید تا مجله‌ای تخصصی تهیه کنیم. در این مجله به صورت تخصصی به این حوزه میپردازیم. با توجه به حجم زیاد اطلاعات و وبسایت ها پیدا کردن مطلب مورد نظر و موثق کار دشواری است با مجله بلاگرز همراه باشید تا به صورت تخصصی شمارو راهنمایی کنیم.

موضوعات اصلی مجله اینترنتی بلاگرز

  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • تولید محتوا

آدرس وبسایت: https://isfblogers.ir/

۵- مجله آموزشی UX

ما می‌کوشیم تا بهترین آموزش‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. آموزش‌هایی برای تولید محتوای متنی و تصویری که بتوانید به آسانی از این مهارت‌ها پول در بیاورید. همچنین راهکارهایی برای افزایش تولید و بهره‌وری و سایر امکانات دیگری که به آن نیاز دارید. علاوه بر مسائل آموزشی ما نیز مشتاقیم از شما بیاموزیم. 

موضوعات اصلی مجله آموزشی UX

  • آموزش مجازی
  • آموزش‌های گرافیکی
  • آموزش تولید محتو

آدرس وبسایت: https://uxlearn.ir/


لینک کوتاه مطلب

http://aramusic.ir/?p=7568

برچسب ها

مطالب مشابه

سایت شرط بندی بت اسپات