این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

شیک ترین ادکلن های زنانه

1 دسامبر 2019
171 بازدید
بدون نظر

شیک ترین ادکلن های زنانه

ادکلن خسوس دل پوزو هالووین halloween حجم ۱۰۰ میلی لیتر زنانه

با ادکلن زنانه خسوس دل پوزو شما همیشه یک پری دریایی هستید که تازه از اقیانوس‌های دوردست رسیده اما یک پری دریایی که حس و حال مرموزی نیز دارد! شما همیشه  هنگام استفاده از این ادکلن حسی شیرین و خنکی دلپذیری را به اطرافیان منتقل خواهید کرد.

رایحه‌ی شیرین ادکلن زنانه هالوین به غیر از زمستان برای استفاه در تمام فصول سال مناسب است. بوی دریا و رایحه‌های چوبی، ادویه و هجوم مست‌کننده‌ی بوی گل‌ها ترکیبی شگفت‌انگیز از شادمانی شامه‌نوازترین روایح را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کانون توجهات قرار بگیرید!

نت آغازین: برگ درخت نارنج، گل بنفشه، برگ درخت موز و نت‌های دریایی  نت‌ میانی:  فلفل سیاه، عفران، گل مریم، بنفشه، زنبق، ماگنولیا . نت پایانی: چوب صندل، وانیل، بخار معطر و صمغ  Myrrh

قیمت عطر هالووین زنانه بسیار است و برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانی که دوستشان دارید مناسب است.

ادکلن ایفوریا گلد کلوین کلاین Euphoria Gold حجم ۱۰۰ میلی لیتر زنانه

تیره رایحه:  مرکبات (شرقی)، گیاهان معطر و چوب (شیرین) نت اول: زردآلو و نارنگی نت میانی: عسل، گل یاسمن، نرگس نت پایانی: مشک، چوب صندل، گیاه پاتچولی

ادکلن ایفوریا گلد زنانه یکی از ادکلن‌های مدرن و نسبتاً جدیدی است که در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط برند آمریکایی کلوین کلاین Calvin Klein به دوستداران ادکلن در جهان معرفی و عرضه شده است. رنگ ادکلن Euphoria Gold طلایی بوده و شیشه‌ی آن در ترکیب  سری به شکل مکعب مستطیل  و انحناهای بدنه، حالتی شیک، سیال، موّاج و رمانتیک به این ادکلن بخشیده است. میزان ماندگاری و پخش بوی ادکلن زنانه ایفوریا کلوین کلاین هر دو در حد خوب است.

 

ادکلن تیری موگلر Alien حجم ۹۰ میلی لیتر زنانه

نوری غیرمعمول با تابشی از قلب نگینی که از کاخی در رویا بیرون می تراود. ادکلن alien جدید ۲۰۰۹ چهارمین کار از مجموعه Alien است. اولین نسخه در سال ۲۰۰۵ ارائه شد، سپس در دو تابستان متوالی، دو نسخه با نام های Eau Luminescente و Sunessence ، به صورت تولید محدود،(  Limited Edition) به بازار آمد.
Alien جدید دارای شیشه مشابه نسخه های تابستانه و با رنگ یاقوت کریستالی بود. بازتاب انرژی و خلوص آن بر روی پوست های لطیف زنانه، به یاد آورنده درخشان ترین و عمیق ترین نت های موسیقی در اجرای یک هارمونی است.


لینک کوتاه مطلب

http://aramusic.ir/?p=7477

برچسب ها

مطالب مشابه

سایت شرط بندی بت اسپات